Naturlig Deo - Workshop

10 Gode Grunde – Til at hoppe på Senses 21 Dages Challenge

Det er ingen hemmelighed at jeg ELSKER at undervise i Senses. Jeg underviser hver weekend (af egen fri vilje), selvom jeg har rigeligt med arbejde ved siden af, men ser det ikke engang som et job:) Lyder romantisk, men det er det også…

Jeg elsker også selv at træne i Senses, men gør det aldrig i det omfang jeg ville ønske. Derfor hoppede jeg sidste år på deres 21 dages Challenge i December, og har ventet helt til denne års Challenge med at skrive dette indlæg, muligvis for at motivere mig selv til at hoppe på igen haha! Men her kommer, 10 Gode Grunde til at hoppe på Senses 21 Dages Challenge:

  1. Du kan komme på mine hold (Yas! Cardio Core eller Power Reformer)! Jep jeg underviser selvfølgelig også under dette års Challenge;)!
  2. Du kan teste flere forskellige træningsformer af, Senses har et bredt udvalg af hold (Alle former for yoga, reformer, barre, cardio core og meget andet). Mit yndlings hold er naturligvis Cardio Core som jeg selv har udviklet og undervist i over 5 år, men ville aldrig klare mig gennem vinteren uden Hot Yoga.
  3. Du lærer at planlægge din træning og prioritere din tid! Holdet skal bookes og træningen skal i kalenderen, ellers er det svært at komme igennem.
  4. Selv de dage du ikke magter træning er der noget du kan gøre, du kan tage en tur i infrarød sauna eller restituere på en Restorativ Yoga-klasse. Uanset hvad så er der en mulighed for at komme igennem uden overbelastning.
  5. Du mærker hvordan træning ændrer din energi, selvom du ikke troede du havde mere i dig den dag, så kommer du igennem og du går 9/10 gange derfra med mere energi end da du kom.
  6. Du lærer at stå tidligt/tidligere op de dage hvor du har aftaler om aftenen og må træne inden arbejde! Hvis du ikke er vandt til morgentræning kan det godt være lidt af et chok for kroppen, men man må bare bære over med sig selv og et lidt lavere energi-niveau til lige den klasse.
  7. Du får trænet din selvdiciplins-muskel (hvis den findes), så selv når du er færdig, så ved du at uanset hvor travl en tid eller dag du går i møde, så kan du altid finde tid til træning;)
  8. Du lærer at sige nej, f.eks. til en drink lige efter arbejde eller det ekstra stykke kage med kollegaerne, muligvis på den hårde måde når det er ved at komme op igen til Cardio Core!
  9. Du lærer at elske din krop som den er, bygget til at bevæge sig! Uanset om målet er at tabe sig eller bare komme i bedre form, så giver den øgede kropsforståelse og endorphiner der pumper rundt i kroppen, et positivt spark til din følelse i din egen krop. Hvis du aldrig har kastet et kritisk blik på din krop, så er denne pointe måske ikke til dig, men er du som mig og altid liiiige kunne forbedre et eller andet, så får jeg virkelig bare respekt for min krop og det den kan (5 kg. fra eller til) og det giver mig et meget positivt boost.
  10. Du lærer at prioritere DIG… Og det er ikke sikkert at det skal fortsætte med træning hver dag for evigt, men efter de 21 dage, vil du helt sikkert unde dig selv den time lidt oftere. Alle omkring mig er også gladere hvis jeg for trænet, for så er mit overskud bare DET større<3
  11. BONUS: Vi kan ikke komme udenom det sociale, du kan tilmelde dig med en veninde og gøre en konkurrence ud af det. Men ellers lover jeg at du vil møde en masse ligesindede mennesker gennem de 21 dage, i vil ramme de samme hold af og til;)

Vi ses dernede håber jeg! 

2 kommentarer

  • Lærke

    Hej Cecilie, hvor kan man træne det henne? Jeg går ud fra at det ikke er i alm. centre som fitnessDK og fitness world? På forhånd tak 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • simplyfit

      Hej Lærke, Senses ligger på Vesterbro (der underviser jeg), Amager, Frederiksberg, Nørrebro, Bagsværd og Brønshøj:) Du kan se alle locations på deres hjemmeside.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Naturlig Deo - Workshop